Ospitalieri dar Înapoiaţi, săraci dar mâncători de sarmale cu mămăligă şi băutori de palincă. Acestea sunt adjectivele atribuite românilor de cetăţenii marii familii europene. Printre personajele negative care au reuşit să ne facă celebrii peste graniţe se numără câinele Boschito (câinii comunitari), Mona Muscă (politicianul corupt şi securistul), Gigel de la metrou (cerşetorii) şi Marian din Băicoi (emigrantul ilegal), În vreme ce personajele pozitive ale României sunt reprezentate de Dracula, Nadia şi Hagi. Un lucru care nu poate fi trecut cu vederea atunci când vine vorba de România sunt femeile frumoase, dar şi bărbaţi prezentabili, apreciaţi pentru calităţile lor erotice.

În ochii europenilor, România este o ţară frumoasă, doar că foarte săracă, cu Întinderi de viţă de vie care dau un vin de calitate superioară. Revoluţia din ‘89 şi Cerbul de Aur sunt evenimentele care au scos România din anonimat, În vreme ce locurile cele mai cunoscute pentru europeni sunt Delta Dunării şi oraşul Bucureştiul, asta numai dacă nu Îl confundă cu Budapesta. Supranumită “paradisul sălbatic”, Delta Dunării atrage din ce În ce mai mulţi turişti amatori de linişte, fapt pentru care Cehia s-a simţit obligată să-şi..
informeze cetăţenii, publicând o carte ce urmăreşte promovarea turismului românesc :„România nu este sălbatica”.

Dacă aproape jumătate din populaţia Germaniei, stat care deţine preşedinţia semestrială a Uniunii Europene, nu ştie absolut nimic despre România, nu acelaşi lucru se poate vorbi şi despre britanici, care au fost sfătuiţi să investească În piaţa imobiliară din România, mai ales În zone cu potenţial turistic.

Pe lângă marile epidemii de SIDA sau TBC, şatrele de ţigani şi milioanele de săraci, europenii au aflat că În România pot găsi o piaţă În dezvoltare, care poate absorbi fără probleme companiile internaţionale. În plus, un studiu realizat anul trecut arată că România se afla pe prima poziţie Într-un clasament al celor mai profitabile regiuni din Europa, dominat de altfel de statele din fostul bloc comunist.

Comments (8)

  1. Probabil ca UE, cunoaste foarte bine istoria noastra a romanilor, UE cunoaste ca tinerii sunt plecati in occident iar in romania au ramas numai femeile, batranii si copii…probabil ca UE inca se teme ca nu cumva sa ne comportam ca stramosii nostri otravind fantanile si parjolind ogoarele……

  2. tudor

    bai nene, tu ce faci aici, pui pe blog ce zic altii la stiri? ?????????

  3. :) tudor
    Ghinionul meu dacă am acces la prea multe informaţii :P. Dacă era publicat pe un site te ştiri nu cred că te-ar fi deranjat aşa de tare. Dar poate tu aştepţi să-ţi povestesc cum fac eu baie sau ce mănânc.

  4. tudor

    nu am nimic impotriva ca faci asta dar ai fi putut ca la sfarsit sa mentionezi sursa. ;) in rest e bine
    P.S. Cum faci baie? :p

  5. InnOcente

    Ti-am trimis “sursele” pe mail! Ah.. vezi că am utilizat şi dex-ul

  6. Cristian Greger

    in europa asta mare mai exista si “Macaronari” in Italia, “perversi” in Olanda, “Betivi” in Scotia si multe alte notiuni reprezentative … asa ca nu vad de ce ne alarmam noi repede.. cu timpul o sa treaca toata tevatura asta… si pana la urma nu prea ne intereseaza ce spun ei acum ! suntem printre ei !

  7. cimitrie dantemir

    @greger:-de 2 ani sunt in olanda si nu am vazut pervers pe strada…over the internet da
    -macaronar e ceva peiorativ?
    ps:nu,in romanica nu se face vin de calitate

  8. InnOcente

    Te Înşeli cimitrie dantemir. Dacă România nu a reuşit să facă din vinul românesc un brand, asta nu Înseamnă cu nu facem vin de calitate. Străinii care au avut norocul să guste din vinul nostru i-au apreciat valoarea. Aici mă refer la şeful delegaţiei Comisiei Europene la Bucureşti, Jonathan Scheele, care a recunoscut că preferă vinul românesc În detrimentul altor sortimente produse În UE.

Leave a Reply